click click


بسم الله الرحمن الرحيم
Ya Allah,
Jadikanlah anak kami anak yang soleh dan solehah ya Allah. Yang menyejukkan mata kami memandangnya ya Allah. Jadikanlah anak kami ahli syurga ya Allah. Dorongkanlah hati mereka untuk melakukan amalan amalan yang membawa mereka ke syurga Mu ya Allah. Jauhkanlah hati mereka daripada melakukan amalan amalan yang membawa mereka ke neraka Mu ya Allah. Tetapkan lah hati mereka untuk menunaikan solat. Janganlah Kau melalaikan mereka dengan perkara perkara yang tidak berfaedah ya Allah.

Ya Allah,
Kami tidak mampu untuk mengawasi anak anak kami setiap waktu ya Allah. Kami serahkan anak kami untuk berada dibawah penjagaan Mu ketika mereka tidak bersama kami ya Allah. Gerakkanlah hati mereka untuk berada di tempat tempat yang Engkau redhai. Dan jauhilah mereka daripada berada di tempat tempat yang Engkau murkai.

Ya Allah,
Perkenankanlah doa doa kami ini. Kami memohon kepada Mu kerana Engkaulah tuhan kami. Kami meminta kepada Mu kerana Engkaulah yang menciptakan kami. Kami merayu kepada Mu kerana Engkaulah yang Maha Mengkabulkan doa doa kami ini. Jika Engkau tidak memakbulkan doa kami ini, siapa lagi yang akan memakbulkannya. Jika Kau tidak mendengar doa kami ini, siapa lagi yang akan mendengarnya.
Bantulah kami ya Allah. Ya Rahman. Ya Rabbul Alamin.
......................... ..........................

Sunday, April 12, 2015

cuci sawang


salam sumer.. hahaha..lamenyer tak singgah sini.. sjak beranak 2 nie.... bz bebenor....
balik je tab n fon kne hijack dengan anak2... beli yang masing2 punye, xnak.... nk yang mama punye jugak... abi jugak relax je main game tanpa gangguan.. grrrr.....

muke mintak kne geget~~

 last friday, bawak budak2 tengok wayang.... suke sngat dorg....
asim nie.... bunyi kuat sket, gelap sket, dah takot... adik relax jea... cool je tgk iklan jurasic park..
abg siap pluk2 mama... tutup muke.. hahaha.. parah kan...

tapi, bile dah muvee start, adik wat peel nak tido.. abg relax je tengok sepanjang cerita...
best.. lenkali bleh bawak lagi...hehe...

oo.. saya bawak anak tengok cerita HOME.....





jalan cerita best... santai jea... asim suke.. azzahra suka (tido)... abi suke... so.. mama triple suke sebab sume orang suka.... sebab.. akhirnya dapat luang masa dengan family.....

minggu2 before nie sangat bz.. mula dengan azzahra masuk spital.. mama masuk spital.. mama x leh jalan... tempoh rcovery yang panjang.... mummy na kawen... setel akad nikah, resepsi dan sambut menantu... abi exam akan habs 14 nie.... n mama is planning again... hahahaha...

#yanamir wedding
the dayang's
 

kayo mama... alhamdulillah.... sejak mama buat bisnes nie... ade laaa duit lebih celah2 poket... bizz ape??






ooo.. saya mobile stokis yea.... bleh dapatkan dari saya... banyak kelebihan dia.... saya sdri pon amalkan stevia nie.. sefamili.... saya jaga kesihatan dorg... nnti.......... kite share resepi2 plak.....

tq sebab sudi baca blog kite.... :D

No comments:

Post a Comment

tQ :D